пятница, 1 февраля 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія


Останнім етапом моєї роботи на тренінгу – було завершення створення навчального проекту та остаточного формування портфоліо. Я доробив усі документи, зберіг їх, вони, безсумнівно, допоможуть мені у моїй подальшій педагогічній діяльності, допоможуть оптимально організовувати роботу, оцінювання, спрямовувати та мотивувати учнів.
Я послухав захист проектів колегами, і зробив висновок, що проектів, які зацікавлять та спонукають учнів, є безліч. Вони різногалузеві,  торкаються різноманітних проблем, тем та сфер діяльності, але всі є актуальними.
Тренінг був проведений хоча і в шаленому темпі, але на високому рівні. Я для себе відкрив декілька нових ресурсів, а також набув багато навичок педагогічної майстерності, і це все планую активно застосовувати у повсякденному та професійному житті, вдосконалювати ці системи, продовжувати навчатися.
Дописуючи цю останню рефлексію, я бажаю  всім учасникам творчого натхнення та удачі в їх діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий